Možnosti uplatnění malé nezávislé prodejny v maloobchodě v konkurenci obchodních řetězců – Bc. Pavla Vránová
Bc. Pavla Vránová
Master's thesis
Možnosti uplatnění malé nezávislé prodejny v maloobchodě v konkurenci obchodních řetězců
Opportunities for a small independent retail outlet to compete with retail chains
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání možností uplatnění malé nezávislé prodejny v konkurenci obchodních řetězců v odvětví maloobchodu s potravinami. V teoretické části jsou analyzovány současné trendy v maloobchodu, rozdělení na moderní a tradiční obchod, a faktory ovlivňující nákupy potravin a výběr prodejny. Dále jsou zde zkoumány nástroje podpory prodeje a také je zde diskutována loajalita …moreAbstract:
This thesis focuses on exploring the viability of small, independent retail stores in the competitive landscape of food retail chains. The theoretical part analyzes current trends in retail, distinguishing between modern and traditional commerce, and examining factors that influence food purchases and store selection. It also investigates sales support tools, and discusses customer loyalty and satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Reader: Igor Nečas, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRÁNOVÁ, Pavla. \textit{Možnosti uplatnění malé nezávislé prodejny v maloobchodě v konkurenci obchodních řetězců}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/mkr1n8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - Šumperk
Theses on a related topic
-
Změny v chování spotřebitele v souvislosti s COVID-19 na trhu s potravinami
Jiřina PANSKÁ -
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Mikhail Alikin -
Proteínová tranzícia v kontexte nízkouhlíkovej stratégie českého maloobchodu s potravinami
Adriána Valíčková -
Stratégia e-shopov s potravinami - komparácia prístupov
Michael Kostolný -
Redukce a využití potravinového odpadu v maloobchodních prodejnách s potravinami: Případová studie
Lucie Tisoňová -
Podnikatelský záměr - založení maloobchodu s potravinami
Michal Trnka -
Konkurence na maloobchodním trhu s potravinami v EU
Kristýna Havlačková -
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Irena Skokanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights