Bc. Kateřina KLEMENTOVÁ

Diplomová práce

Role značkových předmětů na českém trhu-český spotřebitel a značka

Branded products on a czech market-czech consumer and brand
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, co znamenají pro mladé lidi (digitální domorodce) značky. Zda je upřednostňují oproti neznačkovému zboží, jaké je jejich spotřebitelské chování a na základě čeho se při nákupu rozhodují, co je ovlivňuje. Veškeré pojmy související s tímto tématem jsou představeny v teoretické části. Práce dále představuje nová média, zejména sociální sítě. Právě tyto prostředky komunikace …více
Abstract:
The thesis aims to find out what does the term brand (product) mean for young people (di-gital natives). If they prefer a branded product to no-branded, what is their consumer beha-vior like and what affects their buying decision. All terms related to this theme are presen-ted in the theoretical part. The thesis also presents new media, especially social networks. Exactly these means of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 18396

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLEMENTOVÁ, Kateřina. Role značkových předmětů na českém trhu-český spotřebitel a značka. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe