Aplikace metod dramatické výchovy na obrázkové pohádky – Šárka Holubová
Šárka Holubová
Bakalářská práce
Aplikace metod dramatické výchovy na obrázkové pohádky
Application of methods of dramatic education to picture fairy tales
Anotace:
V teoretické části se budeme zabývat nejprve pohádkou jako takovou a přínosem pohádek pro děti předškolního věku. Popíšeme dramatické metody vhodné pro práci s dětmi tohoto věku v propojení s vývojovou psychologií. Následně se zaměříme i na výběr pohádek vhodných pro práci s obrázkovým materiálem a jejich psychologický rozbor. V praktické části rozebereme možné dramatické cvičení a hry. Vytvoříme ukázkové …víceAbstract:
In the theoretical part, we will first deal with the fairy tale itself and the benefits of fairy tales for preschool children. We will describe dramatic methods suitable for working with children of this age in connection with developmental psychology. Subsequently, we will focus on the selection of fairy tales suitable for working with picture material and their psychological analysis. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Bc. Vanda Zaplatílková Hutařová, DiS.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holubová, Šárka. Aplikace metod dramatické výchovy na obrázkové pohádky. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití dramatické výchovy při práci s dětskou obrázkovou knihou v předškolním vzdělávání
Lucie KALINOVÁ -
Analýza a komparace logopedických pracovních materiálů pro předškolní a mladší školní věk
Adam RAMDAN -
Metodický materiál pro rozvoj sluchové percepce u dětí předškolního věku s narušenou komunikační schopností
Petra KVĚŠOVÁ -
Autorská pohádka dnes - nad vybranými knihami
Kolbová Kolbová -
Hudební pohádka v mateřské škole
Markéta Kobyláková -
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Pohádka v práci s dětmi předškolního věku
Petra Kovácsová -
Pohádka jako prostředek rozvoje emocí u dětí předškolního věku prostřednictvím metod dramatické výchovy
Vítězslava Ševčíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses mlc4yq mlc4yq/2
26. 4. 2023