Ondřej Krhánek

Bachelor's thesis

Komunikační plán pro nové produkty VITAR s.r.o.

The Communication Plan for Vitar s.r.o. New Products
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je vytvoření komunikačního plánu firmy VITAR s.r.o. pro komunikaci s cílovými skupinami na trhu s veterinárními produkty. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí, kdy v teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k tématu práce a vysvětleny základní pojmy a náležitosti komunikačního plánu vycházející z odborné literatury. V praktické části je zkoumána firma …more
Abstract:
The content of the thesis is to create the communication plan for new products of the VITAR, s.r.o. for communicating with the target groups in the market of veterinary products. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part presents findings related to the topic of the thesis, the basic concepts and essentials of the communication plan based on specialized sources. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jitka Pethö

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Krhánek, Ondřej. Komunikační plán pro nové produkty VITAR s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe