Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout – Bc. Eva Paloušková
Bc. Eva Paloušková
Diplomová práce
Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout
Project of the Applications of Marketing Management at the Brewery Chomout
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením Pivovaru Chomout. Cílem této práce je navrhnout opatření k zefektivnění marketingového řízení společnosti. Kvalifikační práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje literární po-znatky z marketingového řízení, marketingového mixu a komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti …víceAbstract:
The diploma thesis analyses the marketing management of the brewery Chomout. The aim of this thesis is to suggest arrangement to increase the efficiency of the marketing ma-nagement of the company. The qualification thesis is devided into theoretical and practical part. The theoretical part includes literary knowledges from the marketing management, marketing mix and communication mix. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Paloušková, Eva. Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Marketingové řízení včetně projektové studie
Anna Kaiserová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Michaela Koktavá -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Eva Čápová -
Analýza marketingového řízení vybraného podniku
Pavlína Rujzlová -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Lenka Davidová -
Marketingové řízení MSP
Andrii Daneliuk