Martina Pešťáková

Bakalářská práce

Marketigový průzkum na spotřebitelském trhu

Marketing research in consumer´s market
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje pozici vozů Škoda Auto na italském automobilovém trhu. Práce je složena ze dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá vysvětlením podstatných pojmů marketingu, internacionálního marketingu, marketingového výzkumu a marketingového mixu. V praktické části je popsán profil společnosti Škoda Auto a stručný popis nástrojů marketingového mixu vozů Škoda. Dále …více
Abstract:
The bachelor thesis analyzes the position of Skoda Auto in the Italian car market. The thesis consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part occupies with the expanation of the essential concepts of marketing, international marketing, marketing mix and marketing research. The practical part describes the profile of the company Skoda Auto, a brief description of the tools of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses mlhcf6 mlhcf6/2
25. 4. 2011
Složky
Soubory
Mach, J.
26. 4. 2011
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.