Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel – Zhanar Nazarova
Zhanar Nazarova
Master's thesis
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
Vliv kvality služeb na spokojenost zákazníků v hostelu
Abstract:
Výzkum je zaměřen na analýzu vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka v ubytovacím zařízení a najít cestu ke zlepšení.Cílem tohoto výzkumu je prozkoumat vliv dimenzí kvality služeb na spokojenost zákazníků v hostelu MILES, který se nachází v České republice, v Praze.První část výzkumu je teoretický rámec, který zahrnuje několik témat, jako je definice hostelu, stanovení hlavních modelů kvality …moreAbstract:
The research is focused on the analysis of the impact of service quality on the customer satisfaction in a hostel and on finding the way to make improvements. The purpose of this research is to explore the impact of service quality dimensions on customer satisfaction in the MILES hostel, which is located in Czech Republic, in Prague. The first part of the research is the theoretical framework …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAZAROVA, Zhanar. \textit{Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/mlldtd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
Data Quality Management in Data Integration
Rithy Ly -
Řízení kvality v malém podniku
Ota Andörfer -
Prostorová diferenciace kvality života obyvatel města Olomouce
Petr Kladivo -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Spokojenost zákazníka
Radoslav Vybíral
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights