Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel – Zhanar Nazarova
Zhanar Nazarova
Diplomová práce
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
Vliv kvality služeb na spokojenost zákazníků v hostelu
Anotace:
Výzkum je zaměřen na analýzu vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka v ubytovacím zařízení a najít cestu ke zlepšení.Cílem tohoto výzkumu je prozkoumat vliv dimenzí kvality služeb na spokojenost zákazníků v hostelu MILES, který se nachází v České republice, v Praze.První část výzkumu je teoretický rámec, který zahrnuje několik témat, jako je definice hostelu, stanovení hlavních modelů kvality …víceAbstract:
The research is focused on the analysis of the impact of service quality on the customer satisfaction in a hostel and on finding the way to make improvements. The purpose of this research is to explore the impact of service quality dimensions on customer satisfaction in the MILES hostel, which is located in Czech Republic, in Prague. The first part of the research is the theoretical framework …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
Data Quality Management in Data Integration
Rithy Ly -
Řízení kvality v malém podniku
Ota Andörfer -
Prostorová diferenciace kvality života obyvatel města Olomouce
Petr Kladivo -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Spokojenost zákazníka
Radoslav Vybíral
Název
Vložil
Vloženo
Práva