Marketingová komunikace Národního ústavu lidové kultury – Barbora Řičicová
Barbora Řičicová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Národního ústavu lidové kultury
Marketing communication of the Národní ústav lidové kultury
Anotácia:
Řičicová, B. Marketingová komunikace Národního ústavu lidové kultury. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá navržením zlepšení marketingové komunikace v Národním ústavu lidové kultury. Hlavním cílem bakalářské práce bylo navrhnout změny a opatření v marketingové komunikaci především na sociálních sítích, aby se zvýšilo povědomí o MFF Strážnice. V praktické …viacAbstract:
Řičicová, B. Marketing communication of the Národní ústav lidové kultury. Brno: Mendel University, 2024. The bachelor thesis deals with the improvement proposal of the marketing communication in the Národní ústav lidové kultury. The main goal of the bachelor thesis was to suggest changes and measures in marketing communication, espe-cially on social media networks, in order to increase awareness of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a Národní ústav lidové kultury ve Strážnici
Věra Chalupová -
Jednotný vizuální styl Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing kultury
Andrea Kodešová -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková