Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy – Bc. Marek Mozola
Bc. Marek Mozola
Bakalářská práce
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Using of public relations in the marketing communication firm
Anotace:
Cílem práce "Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy" je definovat využití tohoto nástroje v marketingové komunikaci skutečné společnosti, kterou je EKO-KOM, a.s. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje, které společnost využívá, jejich účel a případně zkušenosti, které z jejich užívání plynou. Na jejich základě budou definovány výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů komunikačního …víceAbstract:
The aim of the work "Using of public relations in the marketing communication of firm" is to define the use of this tool in marketing communication of real company, EKO-KOM, Inc. The work describes a various tools used by the company, their purposes and, where relevant experiences arise from their use. On their basis will be defined advantages and disadvantages of the various instruments of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hqbpp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek -
Marketingový mix nově vznikající společnosti
Tereza Rozmahelová -
Marketingový mix nového produktu vstupujícího na trh
Veronika Kozáková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Yelena Suslova -
Marketingový mix Bistra na špejli s ohledem na nové trendy v marketingu
Olga Komínková -
Marketingový mix nové pobočky společnosti Fabricland
Michaela Směřičková