Ing. Michala Měřínská

Master's thesis

Marketingová strategie vybrané neziskové organizace

The marketing strategy of a selected non-profit organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití marketingu v neziskových organizacích. Teoretická část práce vymezuje základní problémové oblasti – definuje neziskový sektor, po-jem marketing a specifika využití marketingu ve veřejném sektoru a zabývá se tvorbou mar-ketingové strategie neziskové organizace. V praktické části je věnována pozornost konkrétní neziskové organizaci – občanskému sdružení …more
Abstract:
The thesis is focused on marketing usage in non-profit associations. Theoretical part enclose essential problem spheres - defines non-profit sector, marketing conception and specifics of marketing usage in general public sector and considers of marketing strategy. Practical part pays attention to extensional non-profit association - civil association Nová Morava - civil association for development …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2007
  • Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta