Marketingová strategie vybrané neziskové organizace – Ing. Michala Měřínská
Ing. Michala Měřínská
Master's thesis
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
The marketing strategy of a selected non-profit organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití marketingu v neziskových organizacích. Teoretická část práce vymezuje základní problémové oblasti – definuje neziskový sektor, po-jem marketing a specifika využití marketingu ve veřejném sektoru a zabývá se tvorbou mar-ketingové strategie neziskové organizace. V praktické části je věnována pozornost konkrétní neziskové organizaci – občanskému sdružení …moreAbstract:
The thesis is focused on marketing usage in non-profit associations. Theoretical part enclose essential problem spheres - defines non-profit sector, marketing conception and specifics of marketing usage in general public sector and considers of marketing strategy. Practical part pays attention to extensional non-profit association - civil association Nová Morava - civil association for development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d4o08/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2007
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie
Milan Sedláček -
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketingová strategie neziskové organizace AFS
Dominika Muschaliková -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková -
Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace
Hana Nguyenová -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek