Iracionalita ve spotřebitelském chování – Markéta HANZLÍKOVÁ
Markéta HANZLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Iracionalita ve spotřebitelském chování
Irrationality in Consumer Behavior
Anotace:
Bakalářská práce se podrobněji zabývá iracionalitou ve spotřebitelském chování. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část teoreticky pohlíží na faktory, které ovlivňují spotřebitelovo rozhodování, popisuje typy a fáze nákupů a poukazuje na rozdíly mezi racionálním a iracionálním chováním spotřebitele. Předmětem praktické části je realizace experimentu se studenty Univerzity Palackého …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with irrationality in consumer behaviour. Thesis is divided into theoretical and practical part. The first part theoretically considers factors, which influence consumer choices, describes the types and phases of purchases, and highlights the differences between rational and irrational behaviour of consumers. The subject of the practical part is a realization of experiment with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANZLÍKOVÁ, Markéta. Iracionalita ve spotřebitelském chování. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Sociologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Spotřebitelské chování v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Silvia Davidíková -
Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů
Anna Kudláčková -
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
Kateřina Bernatíková -
Racionalita nebo iracionalita spotřebitelského chování
Martin Daňhel
Název
Vložil
Vloženo
Práva