Marketingový průzkum trhu s pivem ve vybraném regionu – Bc. Aneta Badalcová
Bc. Aneta Badalcová
Master's thesis
Marketingový průzkum trhu s pivem ve vybraném regionu
Market research with beer in the selected region
Anotácia:
Cílem diplomové práce je charakterizovat trh s pivem v České republice. Dále stanovení činitelů, které tento trh ovlivňují a v neposlední řadě identifikace novodobých trendů u nás i ve světě. Jako hlavní cíl této práce je charakterizování ideálního restauračního prostředí na základě preferencí spotřebitele, pomocí vhodného marketingového dotazníku. Získaná data a jejich analýza by měla být přínosem …viacAbstract:
This thesis aims to characterize the beer market in the Czech Republic, determine factors that affect the market and identify the modern trends in our country and in the world. The main objective of this thesis is to characterize the ideal restaurant environment based on consumer preferences, using a suitable marketing questionnaire. Obtained data and their analysis should be beneficial to both existing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Josef Los, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Agronomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of AgronomyMaster programme / odbor:
Agricultural Engineering / Agribusiness
Práce na příbuzné téma
-
Vlivy a dopady "protikuřáckého zákona" na změnu chování spotřebitelů a prostředí restaurací v ČR
Jaromír Válek -
Implementace výsledků průzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky
Přemysl Dvořák -
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketingový průzkum zákazníků cestovních kanceláří
Tomáš Kortus -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Hrňa -
Marketingový průzkum pro vybraný produkt na zahraničních trzích
Martin Šorma
Názov
Vložil
Vložené
Práva