Mgr. Jan Bareš
Bakalářská práce
Hudba a video - praktická práce
Music and Video - practical work
Anotace:
Tato práce se zabývá dopadem estetických strategií nových médií na filmovou naraci, a to prostřednictvím snímku NAHAY, který vznikl za tímto účelem. Psaná část je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část reflektuje změny narace a vizuální kultury s nástupem digitálních technologií. Praktická část rozebírá estetické strategie nových médií aplikovaných ve snímku NAHAY a výrazové prostředky …víceAbstract:
This thesis deals with effects of aesthetical strategies of new media on film narativity through the NAHAY movie, which was made for this use. Written part of thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part reflect changes of narativity and visual culture with extension of digital technologies. Practical part devote to aesthetical strategies of new media whitch were aplicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hey32/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. David Kořínek
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jana Kubíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Experimentální film v Buenos Aires po roce 2001
Alexandra Moralesová -
Christianity and Occultism in Queer Experimental Cinematography
Adrián Kriška -
Videoart a výtvarný experimentální film a jejich aplikace ve výtvarně edukativní oblasti
Marie HLÁVKOVÁ -
1. Teoretická část: Dokumentace přípravy, realizace bakalářské práce a rešerše 2. Praktická část: Mezihra - experimentální animovaný film.
Pavel TRNKA -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev