Diana Fričová
Bakalářská práce
Vernostné programy v hotelierstve
Loyalty programs in the hospitality industry
Abstract:
The topic of this thesis is The Loyalty programs in the hotels. A motive for an investigating this area is based on an article I have read and which was dedicated to this issue. The aim of this paper is analysis and comparison of the loyalty programs in the hotels in Slovakia. In the first part I deal with the theoretical knowledge about development of hospitality industry. Further, I discuss marketing …víceAbstract:
Témou mojej bakalárskej práce sú Vernostné programy v hotelierstve. Danú problematiku som sa rozhodla skúmať po prečítaní jedného článku, ktorý sa venoval danej téme. Cieľom práce je analýza a porovnanie vernostných programov v ubytovacích zariadeniach na Slovensku. V prvej časti práce sa zaoberám teoretickými poznatkami, konkrétne vývojom hotelierstva. Tiež sa zameriavam na hotel ako taký. Ďalej rozoberám …víceKlíčová slova
Hotel Marketing Vernostné programy Zákazník Benefity Loyalty programs Customer Benefits
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11898/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Martina Sochůrková
- Oponent: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Vernostné programy pre nezávislé hotelové zariadenia
Patrik Kuzemka -
INOVACE SLEVOVÝCH A VĚRNOSTNÍCH PROGRAMŮ V HOTELNICTVÍ
Jana Kadlečíková -
Utilization of Blockchain Technologies in Marketing
Taher Mohammed Sarh Al-Ahwal -
Financial Report Analysis for a Hotel Business in Nigeria. Case Study: Ikeja Hotel PLC.
Emmanuel Nnabuife Okocha -
Environment of the Hotel Industry in Ghana and its Implications to Hotel strategies
Agnes Akoto Okoe -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Employee development at hotel industry: Case Study of airport hotel
Olga Shevchenko -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva