Media is message – (M. McLuhan) – Bc. Michaela Padevětová
Bc. Michaela Padevětová
Bakalářská práce
Media is message – (M. McLuhan)
Media is message – (M. McLuhan)
Anotace:
Struktura této následující práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretická a praktická část. V první teoretické části bude vysvětleno pojetí médií a jeho význam. Bude prezentováný stručný přehled historie médií, jeho hlavní typy a vliv a účinky médií na jednotlivce, poznávání a společnost. kromě toho, hlavní téma této práce Médium je poselství, které prohlásil Marshall McLuhan bude vysvětleno …víceAbstract:
The structure of this following thesis is divided into two main parts - theoretical and practical part. In the first theoretical part will be explained the concept of media and its meaning. There will be presented brief overview of media history, its main types and the influence and effects of media on individuals, cognition and society. Moreover, the main topic of this thesis Medium is a message which …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kf793/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Power of media in political communication
Rysbek Konysbayev -
New types of media and its influence on corporate communication
Dominika Kuncová -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy