Ing. František Svoboda

Master's thesis

Sestavení marketingového plánu podniku/organizace a kritéria jeho efektivnosti

Making a Company / organisation marketing plan structure and criteria of its efficiency
Abstract:
Obsahem této diplomové práce je sestavení marketingového plánu podniku YXC pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti, produktivity a diferenciace v daném oboru podnikání. V marketingovém plánu je pro komplexní hodnocení podniku použita SWOT analýza. Následně jsou stanoveny cíle podniku, pro jejichž sestavení byla využita metoda SMART. Marketingová strategie pro naplnění cílů se zabývá především metodou …more
Abstract:
The contents of this diploma thesis is the creation of a marketing plan for YXC company which will allow its ascending competitive strength, productivity and differentiation in the given field of business. The SWOT analysis is used in this marketing plan for its overall evaluation. Subsequently the targets for company are set via using the SMART method. To fulfil the targets set in the marketing strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní