Ing. František Svoboda

Master's thesis

Sestavení marketingového plánu podniku/organizace a kritéria jeho efektivnosti

Making a Company / organisation marketing plan structure and criteria of its efficiency
Anotácia:
Obsahem této diplomové práce je sestavení marketingového plánu podniku YXC pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti, produktivity a diferenciace v daném oboru podnikání. V marketingovém plánu je pro komplexní hodnocení podniku použita SWOT analýza. Následně jsou stanoveny cíle podniku, pro jejichž sestavení byla využita metoda SMART. Marketingová strategie pro naplnění cílů se zabývá především metodou …viac
Abstract:
The contents of this diploma thesis is the creation of a marketing plan for YXC company which will allow its ascending competitive strength, productivity and differentiation in the given field of business. The SWOT analysis is used in this marketing plan for its overall evaluation. Subsequently the targets for company are set via using the SMART method. To fulfil the targets set in the marketing strategy …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedúci: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní