Sestavení marketingového plánu podniku/organizace a kritéria jeho efektivnosti – Ing. František Svoboda
Ing. František Svoboda
Master's thesis
Sestavení marketingového plánu podniku/organizace a kritéria jeho efektivnosti
Making a Company / organisation marketing plan structure and criteria of its efficiency
Anotácia:
Obsahem této diplomové práce je sestavení marketingového plánu podniku YXC pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti, produktivity a diferenciace v daném oboru podnikání. V marketingovém plánu je pro komplexní hodnocení podniku použita SWOT analýza. Následně jsou stanoveny cíle podniku, pro jejichž sestavení byla využita metoda SMART. Marketingová strategie pro naplnění cílů se zabývá především metodou …viacAbstract:
The contents of this diploma thesis is the creation of a marketing plan for YXC company which will allow its ascending competitive strength, productivity and differentiation in the given field of business. The SWOT analysis is used in this marketing plan for its overall evaluation. Subsequently the targets for company are set via using the SMART method. To fulfil the targets set in the marketing strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vngte/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedúci: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s.
Monika Štěpánová -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Optimalizace výrobních a marketingově obchodních aktivit u vybraného podnikatelského subjektu
David Mikolda -
Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb
Lucie Šalomonová -
Služby zaměřené na volný čas a animaci v regionálních produktech turismu v oblasti Orlické hory a Podorlicko
Tereza Krejčová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Nástroje měření návratnosti obchodních-marketingových investic a jejich využití v podnikové praxi
Martin Kosour