Špecifiká marketingu veľkoobchodov so zameraním na súčasné marketingové trendy B2B prostredia – Denis Gondek
Denis Gondek
Diplomová práce
Špecifiká marketingu veľkoobchodov so zameraním na súčasné marketingové trendy B2B prostredia
Specifika marketingu velkoobchodů se zaměřením na současné marketingové trendy B2B prostředí
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá specifikami v marketingové činnosti velkoobchodů v České republice a v zahraničí a zároveň zhodnocením vybrané velkoobchodní společnosti podnikající v sektoru stavebnictví se zaměřením se na současné marketingové trendy B2B prostředí. První část práce se soustředí na teoretické vymezení specifik a marketingových trendů velkoobchodů v zahraničí a zároveň v České republice …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the specifics in the marketing activities of wholesalers in the Czech Republic and abroad, as well as the evaluation of selected wholesale companies operating in the construction sector with a focus on current marketing trends in the B2B environment. The first part of the work is focused on the theoretical definition of the specifics and marketing trends of wholesalers …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá špecifikami v marketingovej činnosti veľkoobchodov v Českej republike a v zahraničí a zároveň zhodnotením vybranej veľkoobchodnej spoločnosti podnikajúcej v sektore stavebníctva so zameraním sa na súčasné marketingové trendy B2B prostredia. Prvá časť práce sa sústredí na teoretické vymedzenie špecifík a marketingových trendov veľkoobchodov v zahraničí a v Českej republike …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80379
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Ivo Řehák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80379
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná -
Popis obchodního B2B procesu a jeho ověření ve vybrané technologické firmě
Martin Mlčoch -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase