Denis Gondek

Diplomová práce

Špecifiká marketingu veľkoobchodov so zameraním na súčasné marketingové trendy B2B prostredia

Specifika marketingu velkoobchodů se zaměřením na současné marketingové trendy B2B prostředí
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá specifikami v marketingové činnosti velkoobchodů v České republice a v zahraničí a zároveň zhodnocením vybrané velkoobchodní společnosti podnikající v sektoru stavebnictví se zaměřením se na současné marketingové trendy B2B prostředí. První část práce se soustředí na teoretické vymezení specifik a marketingových trendů velkoobchodů v zahraničí a zároveň v České republice …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the specifics in the marketing activities of wholesalers in the Czech Republic and abroad, as well as the evaluation of selected wholesale companies operating in the construction sector with a focus on current marketing trends in the B2B environment. The first part of the work is focused on the theoretical definition of the specifics and marketing trends of wholesalers …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá špecifikami v marketingovej činnosti veľkoobchodov v Českej republike a v zahraničí a zároveň zhodnotením vybranej veľkoobchodnej spoločnosti podnikajúcej v sektore stavebníctva so zameraním sa na súčasné marketingové trendy B2B prostredia. Prvá časť práce sa sústredí na teoretické vymedzenie špecifík a marketingových trendov veľkoobchodov v zahraničí a v Českej republike …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Ivo Řehák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80379