Filmové a audiovizuální dílo jako součást národních autorit - teorie a praxe – Bc. Marek Tardon
Bc. Marek Tardon
Bakalářská práce
Filmové a audiovizuální dílo jako součást národních autorit - teorie a praxe
Motion Picture and Audio-Visual Work as a Part of Authority Records: Theory and Practice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou národních autorit ve specifické oblasti audiovizuálních děl, kam spadají především filmová díla, kterým se tato práce bude věnovat nejvíce, ale i zvukové dokumenty, které mají v této sféře nezastupitelné místo. Jedná se o poměrně nový příspěvek do oblasti informační vědy, jelikož takto zaměřenou práci zatím nikdo nezpracoval. Teoretická část je postavená na …víceAbstract:
Bachelor thesis is concerned on problem of authority records in specific issue, which is audiovisual works. Here belong motion pictures, which are crucial part of my work, but also all sound documents, which are irreplaceable in this sphere. Theoretical part is matched with detailed description and current state evaluation in this province. Then in the practice part we will see the demonstrations of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iewm5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
- Vedoucí: PhDr. Martin Krčál, DiS.
- Oponent: PhDr. Jiří Stodola, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Daniel Kompas -
1. Teoretická část: Technologické a umělecké postupy při výrobě dabingu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
David Schwarz -
1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci - postsynchron v hraném a animovaném filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Pavel Vrtěl -
1. Teoretická část: Stavba akustické kytary 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Vít Přibyla -
1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci, dabing, postsynchron. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Jitka NEŠNĚROVÁ -
1. Teoretická část: Záznam a živé vysílání publicistických a hudebně zábavných programů 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., zvuková skladba
Klára Jašková -
Týmová spolupráce při zvukové postprodukci audiovizuálního díla
Jan Šléška -
Zvukové atmosféry v audiovizuálním díle, způsoby a mož-nosti jejich získávání, tvorba filmového prostoru. Vzá-jemné působení s prostorovými úpravami dialogů
Pavel Vrtěl