Bc. Jan Sojka
Master's thesis
Image kandidáta v české politice
Candidate image in Czech politics
Abstract:
Práce zkoumá vliv image kandidáta na voličské chování v prostředí České republiky. Součástí diplomové práce je výzkum na toto téma. Diplomová práce představuje dva pohledy na image kandidáta. Pohled teorie politické komunikace a politické psychologie.Abstract:
This thesis analysis the impact of candidate image on voter behavior in the Czech Republic. Within a scope of this thesis a research on this topic is presented. This thesis presents two major views of the candidate's image. View of a theory of political communication and political psychology.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zqp82/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Reader: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Political Science / Political Science
Theses on a related topic
-
Kritická teorie Frankfurtské školy a její aktualita v politické komunikaci 21. století
Sabina Bickart -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Etablování výzkumu politické komunikace
Tereza HORAŽĎOVSKÁ -
Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu
Martin URBANÍK -
Personalizace politiky na komunální úrovni v České republice
Andrea Lukáčová -
Personalizace politiky v České republice
Marcela Voženílková -
Personalizace politiky v ČR: Analýza projevů personalizace ve volebním procesu
Magdaléna Fričová -
Analýza volebních reforem a chování voličů ve volbách do Poslanecké sněmovny v České republice z hlediska personalizace politiky
Pavel LANČI