Bc. Jan Sojka
Diplomová práce
Image kandidáta v české politice
Candidate image in Czech politics
Anotace:
Práce zkoumá vliv image kandidáta na voličské chování v prostředí České republiky. Součástí diplomové práce je výzkum na toto téma. Diplomová práce představuje dva pohledy na image kandidáta. Pohled teorie politické komunikace a politické psychologie.Abstract:
This thesis analysis the impact of candidate image on voter behavior in the Czech Republic. Within a scope of this thesis a research on this topic is presented. This thesis presents two major views of the candidate's image. View of a theory of political communication and political psychology.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zqp82/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Kritická teorie Frankfurtské školy a její aktualita v politické komunikaci 21. století
Sabina Bickart -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Etablování výzkumu politické komunikace
Tereza HORAŽĎOVSKÁ -
Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu
Martin URBANÍK -
Personalizace politiky v České republice
Marcela Voženílková -
Personalizace politiky na komunální úrovni v České republice
Andrea Lukáčová -
Personalizace politiky v ČR: Analýza projevů personalizace ve volebním procesu
Magdaléna Fričová -
Analýza volebních reforem a chování voličů ve volbách do Poslanecké sněmovny v České republice z hlediska personalizace politiky
Pavel LANČI