Využití marketingového mixu při realizaci projektu Dragon Cup - Marek Szweda – Bc. Marek Szweda
Bc. Marek Szweda
Bakalářská práce
Využití marketingového mixu při realizaci projektu Dragon Cup - Marek Szweda
Application of marketing mix in realization of project Dragon Cup
Anotace:
Tato bakalářská práce slouží k účelům analýzy a poskytnutí řešení k efektivnímu využití marketingových nástrojů během realizace marketingového řízení projektu Dragon Cup. Dragon Cup je unikátní projekt v oblasti bojových umění, který se každým rokem rozvíjí, a proto je zapotřebí využití aktivnějšího přístupu v oblasti marketingu, aby se celý projekt mohl nadále rozvíjet, zvyšovat svou úroveň, rozšiřovat …víceAbstract:
This bachelor thesis serves for the purposes of analyzing and providing solutions for the effective use of marketing tools in the marketing management of the Dragon Cup project. The Dragon Cup is a unique martial art based project, which is developing every year, and therefore a more active marketing approach is needed to continue to develop, upgrade, expand the field of activity and also to prosper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/zysv4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SZWEDA, Marek. \textit{Využití marketingového mixu při realizaci projektu Dragon Cup - Marek Szweda}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/mndwu9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková