Využití marketingového mixu při realizaci projektu Dragon Cup - Marek Szweda – Bc. Marek Szweda
Bc. Marek Szweda
Bachelor's thesis
Využití marketingového mixu při realizaci projektu Dragon Cup - Marek Szweda
Application of marketing mix in realization of project Dragon Cup
Abstract:
Tato bakalářská práce slouží k účelům analýzy a poskytnutí řešení k efektivnímu využití marketingových nástrojů během realizace marketingového řízení projektu Dragon Cup. Dragon Cup je unikátní projekt v oblasti bojových umění, který se každým rokem rozvíjí, a proto je zapotřebí využití aktivnějšího přístupu v oblasti marketingu, aby se celý projekt mohl nadále rozvíjet, zvyšovat svou úroveň, rozšiřovat …moreAbstract:
This bachelor thesis serves for the purposes of analyzing and providing solutions for the effective use of marketing tools in the marketing management of the Dragon Cup project. The Dragon Cup is a unique martial art based project, which is developing every year, and therefore a more active marketing approach is needed to continue to develop, upgrade, expand the field of activity and also to prosper …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/zysv4/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SZWEDA, Marek. \textit{Využití marketingového mixu při realizaci projektu Dragon Cup - Marek Szweda}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/mndwu9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková