Weinwerbung aus textlinguistischer und translatologischer Sicht – Bc. Anna Ondráčková
Bc. Anna Ondráčková
Master's thesis
Weinwerbung aus textlinguistischer und translatologischer Sicht
Wine advertising from text linguistic and translatological point of view
Abstract:
The present Master’s thesis is a linguistic and translational analysis of printed wine advertising spots. The thesis consists of two parts, the theoretical and the practical part. On the theoretical part, I introduce and explain various terms and definitions from the field of advertising theory, including advertising communication and media. Moreover, I examine the morphological, lexicological, syntactic …viacAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá lingvistickou a translatologickou analýzou tištěných reklamních spotů na víno. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části vysvětluji pojmy a definice z oblasti teorie reklamy, dále se zabývám reklamní komunikací a médii. Kromě toho zkoumám reklamu z hlediska morfologie, lexikologie, syntaxe, gramatiky a stylistiky. Detailně …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cpjcd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 2. 2021
- Vedúci: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Sylvie Stanovská, Dr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Translation and Interpreting / German-language Translation
Práce na příbuzné téma
-
Překlad reklamních textů se zaměřením na propojení vizuální a textové složky reklamních kampaní fotografických společností
Martin KÁBRT -
Analýza textu na obalech kosmetických výrobků pro pleť
Lada ČERNOHOUSOVÁ -
Problematika překladu reklamních textů na příkladu češtiny a chorvatštiny
Lucie Lahodná -
Text analysis, translation and commentary: promotional text
Sebastian BENEŠ -
Překlad francouzských reklamních a prezentačních textů do českého jazyka
Sandra VOTAVOVÁ -
Jazykové zvláštnosti v ruských a českých reklamních textech v oblasti kinematografie
Barbora CHOLEVOVÁ -
Strategie překladu reklamních textů se zaměřením na tiskové reklamy
Radka CHROMCOVÁ -
Stylistic Analysis and Interpretation of Linguistic Patterns in Advertisements
Petr Forst