Analýza spotřebního chování při výběru destinace – Daniel Prošek
Daniel Prošek
Bakalářská práce
Analýza spotřebního chování při výběru destinace
Analysis of consumer behavior when choosing a destination
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem spotřebního chování při výběru destinace. První část teorie se podrobněji věnuje spotřebnímu chování a faktorům, které ho ovlivňují, druhá část se věnuje základům z cestovního ruchu. Další částí bakalářské práce je část analytická, neboli praktická. Při vypracování této části jsem použil dotazníkovou metodu. Cílem této bakalářské práce je zjistit jací lidé, jak, …víceAbstract:
This thesis deals with research of consumer behavior when choosing a destination. The first part of the theory is discussed in great detail of consumer behavior and the factors that influence it, the second part focuses on the basics of tourism. Another part of the thesis is the analytical or better called practical part. When making this section, I used the questionnaire method. The goal of this work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13482/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROŠEK, Daniel. \textit{Analýza spotřebního chování při výběru destinace}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/mnm257/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Jana Nekudová -
Analysis of consumer decision
Zijing Wu -
Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market
Veronika Breuerová -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Analýza spotřebního chování turistů při výběru dovolené
Karin Kondziolková -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Kateřina Vrzalíková -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Martin Prokeš