Role obalu medu a výrobků z medu na nákupní rozhodovací proces – Bc. Ondřej Chytil
Bc. Ondřej Chytil
Master's thesis
Role obalu medu a výrobků z medu na nákupní rozhodovací proces
The role of packaging and label on consumer behaviour in honey and honey based products
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním s důrazem na vliv obalů a etiket u mladých spotřebitelů ve věku 20-35 let při výběru medu a výrobků z medu. V práci je využito technik marketingového výzkumu, zejména eyetrackingového pozorování a kvalitativních rozhovorů. Výstupem práce je model spotřebitelského chování a návrh doporučení pro tvorbu obalů a etiket v odvětví produkce medu.Abstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour with emphasis on influence of packaging and labels on young consumers between the age of 20-35 when selecting honey and honey based products. The thesis uses marketing research techniques, primarily eyetracking observations and depth interviews. The outcome of the thesis is a model of consumer behaviour and a set of recommendations for creating labels …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 12. 2016
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHYTIL, Ondřej. \textit{Role obalu medu a~výrobků z~medu na nákupní rozhodovací proces}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/mo1gnb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování rezidentů ČR v rámci cestovního ruchu v Brně
Filip Vedral -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Vliv obalu a etikety na spotřebitelské chování na trhu piva a sladových výrobků
Matěj Rašovský -
Spotřebitelské chování a problematika recyklace PET lahví
Martina Hertlová -
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Vliv obalu produktu na chování spotřebitele
Anna Szewieczková -
Analýza změny spotřebitelského chování v důsledku pandemie COVID-19
Saveliy Kovalenko
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights