Crowdfunding jako způsob projektového financování – Anhelina Mahilnitskaya
Anhelina Mahilnitskaya
Bakalářská práce
Crowdfunding jako způsob projektového financování
Crowdfunding as an alternative form of a financing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabírá crowdfundingem jako způsobem projektového financování. Hlavním cílem práce je determinovat faktory, které mají vliv na úspěšnost crowdfundingové kampaně. V teoretické části byly shrnuty současné poznatky o fenoménu crowdfundingu, včetně základní právní úpravy crowdfundingového financování v České republice. V praktické části jsou popsané výsledky již uskutečněných souvisejících …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on crowdfunding as a way of financing pro- jects. The main goal of the thesis is to determine the factors that affect the success of a crowdfunding campaign. The theoretical part summarizes the current knowledge about the phenomenon of crowdfunding, including the basic legislation concerning the crowdfunding financing in the Czech Re- public. The practical part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i6px8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2021
- Vedoucí: Ing. Dagmar Vágnerová Linnertová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Martin Stachoň
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Determinanty úspěšnosti crowdfundingové kampaně
Petr Dostál -
Založení právnické osoby pro podnikání (právní a ekonomické aspekty, volba formy, výhody a nevýhody jednotlivých forem, postupy a běžné fungování)
Bělohlávková Bělohlávková -
Vlastnictví vodovodů a kanalizací v rámu legislativy ČR a jeho vliv na technický stav vodovodů a kanalizační sítě
Aleš Beran -
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
Vendula Spáčilová -
Internetový a samoobslužný prodej - nový fenomén v oboru optika a optometrie, výhody a rizika pro klienta
Michaela Gagová -
Využití vnitřní a vnější motivace na pracovišti - výhody a nevýhody
Klára Vyhnálková -
Motivace a angažovanost na pracovišti - Role finanční motivace v práci: výhody a nevýhody
Jakub Němeček -
Finanční výhody a nevýhody v prodeji a nákupu v e-shopech
Lenka Křížová