Úloha kameramana v moderním loutkovém animovaném filmu – Ondřej Nedvěd
Ondřej Nedvěd
Master's thesis
Úloha kameramana v moderním loutkovém animovaném filmu
The role of a cinematographer in modern stop motion puppet film
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou úlohy kameramana v prostředí loutkového animovaného filmu. V první části se věnuje technickým aspektům příprav a natáčení loutkového filmu. Dále analyzuje, jak se liší náplň práce kameramana v loutkovém a hranému filmu. Popisuje technické výzvy a problematické situace, kterým musí kameraman čelit, a poskytuje praktické návrhy pro řešení modelových problémů …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of the role of a cinematographer in puppet stop motion animation. In the first part it discusses the technical aspects of both preproduction and production of stop motion animation films. It analyses the difference between the approaches of a stop motion and a live action cinematographer. It describes technical challenges that a cinematographer is about to face …viacKľúčové slová
rozhovory (text)Kľúčové slová
kameramaniKľúčové slová
loutkový filmKľúčové slová
práce kameramanaKľúčové slová
animovaný film
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15209
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
- Vedúci: Tomáš SYSEL
- Oponent: Ivan VÍT
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 3. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Výrazové prostriedky vo filme Mind Game(2004)
Šimon Mészáros