Ing. Jana Akrmanová, DiS.

Bakalářská práce

Metrosexuál – nový spotřebitelský typ v propagaci

Metrosexual - A New Type of Promotion to Consumers
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat pojem metrosexuál jako nový spotřebitelský typ a to nejen z hlediska typologie životního stylu, ale zejména z hlediska masové komunikace a reklamy, využití typu metrosexuála v různých formách reklamního působení. Práce se zabývá vývojem pojmu metrosexuál až k současnému, spotřebitelsky vyhraněnému pojetí. Zabývá se charakteristickými rysy metrosexuála a snaží …více
Abstract:
The aim of this bachelor work is to analyze the term Metrosexual as a new type of consumer, not only in terms of typology of lifestyle, but particularly in terms of mass communication and advertising, to use the type of metrosexual in various forms of advertising coverage. The work deals with the development of the concept of metrosexual to the present, consumer oriented conception. It deals with characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní