Matěj Kryštof Řešátko
Bachelor's thesis
Postprodukce v reklamní fotografii
Postproduction in advertising photography
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem postprodukce v reklamní fotografii. I přesto, že postprodukce je součástí fotografického procesu již od počátku fotografie, je toto téma často opomíjeno. Cílem této práce je ukázat historii a vývoj postprodukce a zaměřit se na období přechodu od analogové k digitální postprodukci. Hlavní část práce je založena na rozhovorech, které autor práce pořídil se čtyřmi …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of post-production in advertising photography. Despite the fact that post-production has been part of the photographic process since the beginning of photography, this topic is often neglected. The aim of this thesis is to show the history and development of post-production and to focus on the period of transition from analogue to digital post-production. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: MgA. Marian Beneš, Ph.D.
- Reader: Marek Štim, MgA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEŠÁTKO, Matěj Kryštof. \textit{Postprodukce v~reklamní fotografii}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/mopl03/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Photography and Audiovisual Arts
Theses on a related topic
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
The Influence of Generative Artificial Intelligence (AI) on Buying Intentions
Francis Olufisayo Oyelami -
Artificial Intelligence in Pedagogical Practice
Karolína Šmídová -
Předměty denní spotřeby, postprodukce
Elina PROKHARAVA -
Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
Varvara Gorbunova -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Martina Kissová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses mopl03 mopl03/3
20/4/2023