Postprodukce v reklamní fotografii – Matěj Kryštof Řešátko
Matěj Kryštof Řešátko
Bachelor's thesis
Postprodukce v reklamní fotografii
Postproduction in advertising photography
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem postprodukce v reklamní fotografii. I přesto, že postprodukce je součástí fotografického procesu již od počátku fotografie, je toto téma často opomíjeno. Cílem této práce je ukázat historii a vývoj postprodukce a zaměřit se na období přechodu od analogové k digitální postprodukci. Hlavní část práce je založena na rozhovorech, které autor práce pořídil se čtyřmi …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of post-production in advertising photography. Despite the fact that post-production has been part of the photographic process since the beginning of photography, this topic is often neglected. The aim of this thesis is to show the history and development of post-production and to focus on the period of transition from analogue to digital post-production. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedúci: MgA. Marian Beneš, Ph.D.
- Oponent: Marek Štim, MgA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Photography and Audiovisual Arts
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Artificial Intelligence in Pedagogical Practice
Karolína Šmídová -
Using Artificial Intelligence in Online Dispute Resolution
Monika Močiariková -
Předměty denní spotřeby, postprodukce
Elina PROKHARAVA -
Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
Varvara Gorbunova -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Martina Kissová -
Úloha reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích
Lukáš Petráček
Názov
Vložil
Vložené
Práva