Bc. Mikuláš SPLÍTEK

Diplomová práce

Podíl písma a mluveného slova na konstruování vědomostí u žáků střední školy

Effect of written/spoken instruction on knowledge construction in high school students
Anotace:
Tato práce se zabývala odlišnostmi dvou módů verbální komunikace (mluvy a písma) na psychické procesy člověka, především ve vztahu k výchovně-vzdělávacímu procesu na českých školách. Zajímal nás podíl psaného a mluveného slova na konstrukci vědomostí u žáků středních škol. Z výsledků experimentu se nám nepodařilo zcela potvrdit předpoklad vzešlý z teoretické části této práce, že ?převedení? informací …více
Abstract:
The thesis deals with the differences between spoken and written language and its applicability to the high school educational system in the Czech Republic. Our aim was to explore if spoken and written language plays different roles in knowledge construction in the high school students. It has been hypothesised that a trasition of knowledge gained through the spoken form to a written examination test …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zveřejnit od: 30. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Pavla Sovová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SPLÍTEK, Mikuláš. Podíl písma a mluveného slova na konstruování vědomostí u žáků střední školy. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická