Podíl písma a mluveného slova na konstruování vědomostí u žáků střední školy – Bc. Mikuláš SPLÍTEK
Bc. Mikuláš SPLÍTEK
Diplomová práce
Podíl písma a mluveného slova na konstruování vědomostí u žáků střední školy
Effect of written/spoken instruction on knowledge construction in high school students
Anotace:
Tato práce se zabývala odlišnostmi dvou módů verbální komunikace (mluvy a písma) na psychické procesy člověka, především ve vztahu k výchovně-vzdělávacímu procesu na českých školách. Zajímal nás podíl psaného a mluveného slova na konstrukci vědomostí u žáků středních škol. Z výsledků experimentu se nám nepodařilo zcela potvrdit předpoklad vzešlý z teoretické části této práce, že ?převedení? informací …víceAbstract:
The thesis deals with the differences between spoken and written language and its applicability to the high school educational system in the Czech Republic. Our aim was to explore if spoken and written language plays different roles in knowledge construction in the high school students. It has been hypothesised that a trasition of knowledge gained through the spoken form to a written examination test …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zveřejnit od: 30. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
- Vedoucí: Mgr. Pavla Sovová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SPLÍTEK, Mikuláš. Podíl písma a mluveného slova na konstruování vědomostí u žáků střední školy. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Tv-Ps
Práce na příbuzné téma
-
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Jazyková redundance v mluveném projevu. Funkční a nefunkční užívání zájmen, příslovcí, spojovacích výrazů a částic.
Dominika Hasičková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Sociální komunikace v prostředí nadnárodní korporace
Dariya Sapronova -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Vzdělávání a komunikace dětí z bilingvního prostředí
Lucie Říhová -
Komunikace a etika v profesi Policie České republiky
Štěpán Liska