Analýza EDI systému podniku pomocí notace modelování řídících procesů. – Bc. Daniel Čermák
Bc. Daniel Čermák
Diplomová práce
Analýza EDI systému podniku pomocí notace modelování řídících procesů.
The analysis of the EDI system of company by means of business process modeling notation.
Anotace:
Diplomová práce na téma Analýza EDI systému podniku pomocí notace modelování řídících procesů na základě vytvoření modelové dokumentace pro EDI systém ve vybrané firmě hledá možnosti optimalizace pro efektivní řízení pomocí EDI. Literární rešerše je zaměřena na vysvětlení dvou oblastí. Definice problematiky EDI a modelace podnikových procesů pomocí notace BPMN2.0. Praktická část je už hlouběji zaměřena …víceAbstract:
Thesis on The analysis of the EDI system of company by means of business process modeling notation based on model documentation for EDI system in selected company, looking for optimization ways for effective management with help by EDI. The theoretic part focused on explaining two areas. First of them is EDI environment and business modeling notation by standard BPMN2.0 as a second one. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Zuzana Vnoučková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Petr Chalupa -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Agáta Sojková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová
Název
Vložil
Vloženo
Práva