Spotřebitelská soutěž firmy Pfanner – Ondřej Šťastný
Ondřej Šťastný
Diplomová práce
Spotřebitelská soutěž firmy Pfanner
Consumer competition for Pfanner, s.r.o.
Anotace:
Tato práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky o této tématice na jejichž základě autor v další části zpracoval návrh soutěže. V teoretické části se autor zabývá jednotlivými typy soutěží, právní úpravou a nastíňuje současné problémy v této oblasti. V praktické části autor charakterizuje trh džusů a cílovou skupinu. Hlavní část tvoří samotný návrh …víceAbstract:
This thesis focuses on consumer competitions. Author designed the consumer competition based on theoretical knowledge, which is mentioned in the theoretical part of the thesis. This part contains all types of competitions,legal regulations and outlines present problems in this area. In the practical part of the work author describes juice market and target group. Key part is the competition design …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8573
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2009
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Petr Mencl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8573
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová -
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Spotřebitelská soutěž v automobilovém průmyslu
Jan Brož -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl -
Podpora prodeje lifestylového měsíčníku JOY
Maria-Anna Omoscharka -
Podpora prodeje odborných časopisů
Klára Švamberková