Bc. Markéta Franková

Bakalářská práce

Povědomí značky e-shopu GymBeam

GymBeam brand awareness
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na měření povědomí značky e-shopu GymBeam. Cílem práce je zjistit, jak si společnost stojí ve vnímání zákazníků ve srovnání s konkurencí. V teoretické části je čtenář seznámen se základními pojmy z oblastí marketingu, marketingového výzkumu a značky. První část praktické části práce pojednává o vybrané společnosti a konkurenci na trhu s produkty sportovní výživy. Prostřednictvím …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on measuring the brand awareness of the GymBeam e-commerce platform. The goal is to evaluate the company's position in customer perception compared to its competitors. The theoretical part of the thesis provides an introduction to marketing concepts, marketing research, and branding. The practical section is divided into two parts. The first part discusses the selected company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/jy4uh/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Anna Miklová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Digitální business / Digitální business