Povědomí značky e-shopu GymBeam – Bc. Markéta Franková
Bc. Markéta Franková
Bakalářská práce
Povědomí značky e-shopu GymBeam
GymBeam brand awareness
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na měření povědomí značky e-shopu GymBeam. Cílem práce je zjistit, jak si společnost stojí ve vnímání zákazníků ve srovnání s konkurencí. V teoretické části je čtenář seznámen se základními pojmy z oblastí marketingu, marketingového výzkumu a značky. První část praktické části práce pojednává o vybrané společnosti a konkurenci na trhu s produkty sportovní výživy. Prostřednictvím …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on measuring the brand awareness of the GymBeam e-commerce platform. The goal is to evaluate the company's position in customer perception compared to its competitors. The theoretical part of the thesis provides an introduction to marketing concepts, marketing research, and branding. The practical section is divided into two parts. The first part discusses the selected company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/jy4uh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anna Miklová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Digitální business / Digitální business
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
Michal Maroši -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový mix obce Vrbovec
Hoppová Hoppová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Výzkum povědomí o bezobalovém nakupování
Kateřina VIKTOROVÁ -
Měření povědomí o značce About you
Sandra Jaroňová -
Využití marketingového výzkumu pro zvýšení povědomí o Dnech
Patrik Němec