Bc. Markéta Franková
Bachelor's thesis
Povědomí značky e-shopu GymBeam
GymBeam brand awareness
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na měření povědomí značky e-shopu GymBeam. Cílem práce je zjistit, jak si společnost stojí ve vnímání zákazníků ve srovnání s konkurencí. V teoretické části je čtenář seznámen se základními pojmy z oblastí marketingu, marketingového výzkumu a značky. První část praktické části práce pojednává o vybrané společnosti a konkurenci na trhu s produkty sportovní výživy. Prostřednictvím …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on measuring the brand awareness of the GymBeam e-commerce platform. The goal is to evaluate the company's position in customer perception compared to its competitors. The theoretical part of the thesis provides an introduction to marketing concepts, marketing research, and branding. The practical section is divided into two parts. The first part discusses the selected company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/jy4uh/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Reader: Ing. Anna Miklová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Digital Business / Digitální Business
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
Michal Maroši -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový mix obce Vrbovec
Hoppová Hoppová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Výzkum povědomí o bezobalovém nakupování
Kateřina VIKTOROVÁ -
Měření povědomí o značce About you
Sandra Jaroňová -
Využití marketingového výzkumu pro zvýšení povědomí o Dnech
Patrik Němec