Bc. Markéta Franková

Bachelor's thesis

Povědomí značky e-shopu GymBeam

GymBeam brand awareness
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na měření povědomí značky e-shopu GymBeam. Cílem práce je zjistit, jak si společnost stojí ve vnímání zákazníků ve srovnání s konkurencí. V teoretické části je čtenář seznámen se základními pojmy z oblastí marketingu, marketingového výzkumu a značky. První část praktické části práce pojednává o vybrané společnosti a konkurenci na trhu s produkty sportovní výživy. Prostřednictvím …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on measuring the brand awareness of the GymBeam e-commerce platform. The goal is to evaluate the company's position in customer perception compared to its competitors. The theoretical part of the thesis provides an introduction to marketing concepts, marketing research, and branding. The practical section is divided into two parts. The first part discusses the selected company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Anna Miklová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Digital Business / Digitální Business