Petr SCHWARZ

Bakalářská práce

Marketing sportovní organizace

Marketing of sports Organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro malou sportovní organizaci, spolek Jezdinakole.cz. Cílem navrhovaného komunikačního mixu je oslovit co nejširší spektrum osob, které by se mohly stát uživateli spolkem nabízených služeb nebo by se na činnosti spolku mohly aktivně podílet jako jeho členové. Součástí práce je kvalitativní výzkum mapující dosavadní marketingové aktivity a …více
Abstract:
This bachelor's thesis deal with suggestion of communication mix for small sport's organi-zation called Jezdinakole.cz. Point of this proposed communication mix is address as much people as its possible so they can become users of this association or at least they should be in this association as an active members. Part of this work is qualitative research which is mapping an existing marketing's activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SCHWARZ, Petr. Marketing sportovní organizace. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace