Petr SCHWARZ
Bachelor's thesis
Marketing sportovní organizace
Marketing of sports Organization
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro malou sportovní organizaci, spolek Jezdinakole.cz. Cílem navrhovaného komunikačního mixu je oslovit co nejširší spektrum osob, které by se mohly stát uživateli spolkem nabízených služeb nebo by se na činnosti spolku mohly aktivně podílet jako jeho členové. Součástí práce je kvalitativní výzkum mapující dosavadní marketingové aktivity a …viacAbstract:
This bachelor's thesis deal with suggestion of communication mix for small sport's organi-zation called Jezdinakole.cz. Point of this proposed communication mix is address as much people as its possible so they can become users of this association or at least they should be in this association as an active members. Part of this work is qualitative research which is mapping an existing marketing's activities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHWARZ, Petr. Marketing sportovní organizace. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového plánu sportovní organizace
David Sládeček -
Analýza marketingové komunikace sportovní organizace
Marek Blaschke -
Marketingové aktivity vybrané sportovní organizace
Eliška KASLOVÁ -
Marketingové aktivity vybrané sportovní organizace
Eliška KASLOVÁ -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Marketingová komunikace vybrané sportovní organizace
Michaela Kalvodová -
Marketingové aktivity sportovní organizace
Kateřina Trčková -
Marketingový mix vybrané sportovní organizace-implementace marketingového mixu v golfovém klubu
Pavel Burda