Marketingový mix a jeho realizace v procesu řízení podniku Škoda Auto – Bc. Jaromír Šetek
Bc. Jaromír Šetek
Bachelor's thesis
Marketingový mix a jeho realizace v procesu řízení podniku Škoda Auto
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza a popis marketingového mixu automobilové společnosti Škoda Auto, která je členem Volkswagen Group. Společnost v současnosti čelí problému vlastního růstu na úkor snížených tržeb společnosti Volkswagen. Proto se práce, kromě hledání možností vylepšení efektivity marketingu, soustředí na řešení sporu, které by poskytlo udržitelný růst bez povědomí jakéhokoli konfliktu …moreAbstract:
The aim of the bachelor’s thesis is to analyze and describe marketing mix of Skoda Auto car company, a member of Volkswagen Group. The company currently faces a problem of growing at the expense of reducing Volkswagen’s revenue. Therefore the thesis, besides finding possibilities of marketing-effectiveness improvement, concentrates on solving this issue to provide sustainable growth without awareness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/jb863/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Šíp
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠETEK, Jaromír. \textit{Marketingový mix a jeho realizace v procesu řízení podniku Škoda Auto}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2011. Available from: https://theses.cz/id/mq80go/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu
Ladislav Dlask -
Development of a Marketing Communication Concept for Volkswagen Group Quality Management System on Wholesale level
Karina Kurilo