Bc. Jaromír Šetek

Bachelor's thesis

Marketingový mix a jeho realizace v procesu řízení podniku Škoda Auto

Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza a popis marketingového mixu automobilové společnosti Škoda Auto, která je členem Volkswagen Group. Společnost v současnosti čelí problému vlastního růstu na úkor snížených tržeb společnosti Volkswagen. Proto se práce, kromě hledání možností vylepšení efektivity marketingu, soustředí na řešení sporu, které by poskytlo udržitelný růst bez povědomí jakéhokoli konfliktu …more
Abstract:
The aim of the bachelor’s thesis is to analyze and describe marketing mix of Skoda Auto car company, a member of Volkswagen Group. The company currently faces a problem of growing at the expense of reducing Volkswagen’s revenue. Therefore the thesis, besides finding possibilities of marketing-effectiveness improvement, concentrates on solving this issue to provide sustainable growth without awareness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jan Šíp

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích