Hana Kučmašová

Diplomová práce

trategy of Fast Fashion Retailers in the Czech Republic - A Case Study Analysis of Three Chosen Retailers

Strategy of Fast Fashion Retailers in the Czech Republic - A Case Study Analysis of Three Chosen Retailers
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku fast fashion reteilerů. Teoretická část práce se zabývá teorií strategie a mezinárodní strategie a fast fashion retailingu. Praktická část se pak soustřeďuje na působení fast fashion retailerů v České republice. Hlavní součástí praktické části jsou tři případové studie zabývající se působením mezinárodních řetězců MANGO, Zara a H&M na českém trhu; prostřednictvím …více
Abstract:
The aim of this master thesis is to define fast fashion and fast fashion retailing, and describe specifics of their business activities with deep focus on the Czech market. The theoretical part reviews literature dealing with international strategy and management and fashion and fast fashion retailing. The empirical part then focuses on real-life business cases. In order to illustrate the behaviour …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Martina L. Jaklová
  • Oponent: Helena Sedláčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22202