Komunikace firmy Oskar, Oskar - Vodafone a Vodafone ČR – Ivan Gálik
Ivan Gálik
Diplomová práce
Komunikace firmy Oskar, Oskar - Vodafone a Vodafone ČR
Communication of the Oskar, Oskar-Vodafone and Vodafone ČR companies
Anotace:
Prace se zabyva komunikaci firmy Oskar , Oskar Vodafone a pozdeji Vodafone. V prvni casti prace je objasnena podlinkova cast komercnich komunikaci. V druhe casti jsou hlavnim polem popisu formy podlinkove komunikace a jejich promen postupne u firmy Oskar az po Vodafone. Prace si hlavne vsima budovani identity znacky a firmy. V posledni casti se nachazi popis osobni zkusenosti jako zakaznika s danymi …víceAbstract:
This thesys focuses on the communication of the Oskar company, Oskar-Vodafone and later Vodafone. In the first part is the description of the below the line part of commercial communications. In the second part the main focus is on the blow the line communication and its changes of the Oskar company to Vodafone. The focus is on the building up process of the brand and company identity. The last part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24327
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2011
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Ladislav Pátik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24327
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone
Martina Cimpová -
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
Daniel Krejsa -
Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone
Tomáš VOTRUBA -
Značka a její vývoj v čase. Studie rebrandingu na příkladu Vodafone.
Nikol Obrová