Vliv retargetingu na rozhodování zákazníků – Ivana Kopková
Ivana Kopková
Bakalářská práce
Vliv retargetingu na rozhodování zákazníků
The influence of retargeting on customer decision
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá retargetingem, druhem cílení internetové reklamy. Práce je rozdělena na dva celky. Teoretická část je výkladem základních pojmů spojených s internetovou reklamou, možnostmi cílení internetové reklamy a představení retargetingu. Praktická část zhodnocuje účinnost retargetingového cílení a jeho vnímání internetovými uživateli na základě expertních rozhovorů a průzkumu mezi …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on retargeting, a type of targeted Internet advertising. This paper is divided into two parts. The theoretical part explains the basic terms of Internet advertising and targeting options and introduces remarketing. The practical part evaluates the effectiveness of retargeting and its perception among Internet users; all this based on expert interviews and Internet users …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50854
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Dušan Murčo
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50854
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Roman Pop -
Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam
Patrik Špliňo -
Online politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)
Marek HRABÁNEK -
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Eva Čapková -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
Online advertising campaign for the “MUA KOORRINA” company
Karina Bekesheva -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová