Ivana Kopková

Bakalářská práce

Vliv retargetingu na rozhodování zákazníků

The influence of retargeting on customer decision
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá retargetingem, druhem cílení internetové reklamy. Práce je rozdělena na dva celky. Teoretická část je výkladem základních pojmů spojených s internetovou reklamou, možnostmi cílení internetové reklamy a představení retargetingu. Praktická část zhodnocuje účinnost retargetingového cílení a jeho vnímání internetovými uživateli na základě expertních rozhovorů a průzkumu mezi …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on retargeting, a type of targeted Internet advertising. This paper is divided into two parts. The theoretical part explains the basic terms of Internet advertising and targeting options and introduces remarketing. The practical part evaluates the effectiveness of retargeting and its perception among Internet users; all this based on expert interviews and Internet users …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Dušan Murčo

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50854