Využití materiálu při výuce anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením – Bc. Lucie Kraťochová
Bc. Lucie Kraťochová
Bakalářská práce
Využití materiálu při výuce anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením
Use of the Material of English Language Teaching for Pupils with Hearing Impairment
Anotace:
Hlavním tématem této práce je analýza výuky anglického jazyka ve škole pro sluchově postižené. Mezi dílčí cíle můžeme zařadit prozkoumání metod výuky a analýzu využití materiálů při výuce. Výsledky výzkumné části mohou posloužit jako pomůcka pro výuku anglického jazyka se osob sluchovým postižením.Abstract:
The main theme of this thesis is the analysis of teaching English language to students with hearing impairments in school. Among individual goals we can include exploring methods of teaching and analysing the use of materials in the classroom. Results of the research can serve as a tool for teaching English language to hearing impaired people.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nqfgk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
- Vedoucí: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA