Sémiotická analýza vybraných reklam společnosti Apple Inc. – Petr Hervíř
Petr Hervíř
Diplomová práce
Sémiotická analýza vybraných reklam společnosti Apple Inc.
Semiotic Analysis of selected Advertisements of Apple Inc.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o sémiotice, z ní odvozené analýzy, a zaměřuje se na analýzu vybraných reklamních spotů firmy Apple Inc. V první řadě definuje sémiotiku, sémiotickou analýzu a pojmy v ní obsažené, následně na základě těchto poznatků analyzuje spoty společnosti do hloubky z několika pohledů v závislosti na sémiotice.Abstract:
The diploma thesis deals with semiotics, its derivative analysis and it is focusing on analysis of selected commercial spots of Apple Inc. In first place it defines semiotic, semiotic analysis and concepts contained in it. Next step is about analysis commercial spots in the depth from several points of view based on the theoretical foundation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47889
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47889
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama McDonald`s a jej znakový systém
Michal Horňák -
Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
Veronika Schmidtová -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
Discourse Analysis of smartphone TV advertisements: From the introduction of an iPhone to the present day
Lukáš Opavský