Vizuální vnímání světa: Úloha reklamy v uměleckém procesu – Bc. Iva Katrušáková
Bc. Iva Katrušáková
Diplomová práce
Vizuální vnímání světa: Úloha reklamy v uměleckém procesu
Visual Perception of the World: Role of Advertising in the Artistic Process
Anotace:
Reklama nás obklopuje, v dnešním světě je všude, kam se podíváme. Jak moc reklamu vnímáme a do jaké míry se stává naším estetickým kódem? Cílem diplomové práce je, aby žáci kriticky vnímali reklamu a uvědomovali si její přítomnost. Práce se v první řadě snaží objasnit vizuální aspekty reklamy a to především v oblasti grafického designu — konkrétně se zaměřuje na plakát. Řeší, jaký vliv má plakát na …víceAbstract:
Advertising surrounds us in today´s world, and it appears everywhere we look. How much do we perceive advertising, and to what extent does it become our aesthetic code? The aim of this thesis is to teach students to perceive advertising critically and become aware of its presence. This thesis deals with explaining of the visual aspects of advertising, especially in the field of graphic design. Specifically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/efipj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Mgr. Martina Želazková
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Radost je cesta domů. Mohla bych i plakat, kdybych opravdu chtěla.
Kateřina Olivová -
Filmový plakát v českém filmu
Jan Tégláš -
Brněnský výstavní plakát v letech 1948–1989
Ondřej Foukal -
Pohyblivý plakát jako komunikační strategie perspektivou motion designu
Aneta Danielová -
Angažovaný plakát
Michaela Vozdová -
1. Teoretická část:\nl{} Fotografie a současný divadelní plakát\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Katalog herců\nl{} b) výstavní soubor: Inscenovaná fotografie
Kateřina Bébrová -
Plakát v rámci filmové propagace
Natálie Divincová