Jaroslav TRKOVSKÝ

Bakalářská práce

Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu

Social media as a marketing strategy tool for a selected sports club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením dosavadní marketingové komunikace házenkářského klubu Lovci Lovosice prostřednictvím sociálních sítí. Vzhledem k rostoucí důležitosti těchto nástrojů v marketingových strategiích sportovních klubů, se práce zaměřuje konkrétně na sociální sítě Facebook, Instagram a YouTube, a na jejich využití klubem Lovci Lovosice. Tyto konkrétní sociální sítě byly vybrány z důvodu …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the evaluation of the current marketing communication of the Lovci Lovosice handball club through social networks. Given the growing importance of these tools in the marketing strategies of sports clubs, the thesis focuses specifically on the social networks Facebook, Instagram and YouTube, and their use by the Lovci Lovosice club. These particular social networks were …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TRKOVSKÝ, Jaroslav. Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management