Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu – Jaroslav TRKOVSKÝ
Jaroslav TRKOVSKÝ
Bakalářská práce
Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu
Social media as a marketing strategy tool for a selected sports club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením dosavadní marketingové komunikace házenkářského klubu Lovci Lovosice prostřednictvím sociálních sítí. Vzhledem k rostoucí důležitosti těchto nástrojů v marketingových strategiích sportovních klubů, se práce zaměřuje konkrétně na sociální sítě Facebook, Instagram a YouTube, a na jejich využití klubem Lovci Lovosice. Tyto konkrétní sociální sítě byly vybrány z důvodu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the evaluation of the current marketing communication of the Lovci Lovosice handball club through social networks. Given the growing importance of these tools in the marketing strategies of sports clubs, the thesis focuses specifically on the social networks Facebook, Instagram and YouTube, and their use by the Lovci Lovosice club. These particular social networks were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRKOVSKÝ, Jaroslav. \textit{Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/mquo44/.
Jak správně citovat práci
TRKOVSKÝ, Jaroslav. Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Barbora Večeřová