Tvorba grafických interaktivních aplikací na platformě J2ME – Miroslav ČUPALKA
Miroslav ČUPALKA
Bachelor's thesis
Tvorba grafických interaktivních aplikací na platformě J2ME
Development of graphical interactive applications for J2ME platform
Anotácia:
Cílem této práce je prostudování možností tvorby interaktivních grafických aplikací na platformě J2ME, která může využívat různé druhy knihoven třetích stran. Součástí práce je také implementace aplikace využívající zjištěné poznatky a její otestování na emulátoru nebo fyzickém zařízení.Abstract:
The aim of this work is studying the possibility of creating interactive graphical applications on the J2ME platform, which can use various kinds of third-party libraries. The work also identified the implementation of applications using its knowledge and testing on an emulator or physical device.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2011
Zverejniť od: 12. 8. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ladislav Pešička
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČUPALKA, Miroslav. Tvorba grafických interaktivních aplikací na platformě J2ME. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědUniversity of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesBachelor programme / odbor:
Computer Science and Engineering / Information Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Mobilní komunikace v České republice
Vítězslav Parimucha -
Marketingová komunikace mobilní aplikace Tnght
Michael Topinka -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Subjektivní význam mobilní komunikace v každodenní interakci dospívajících v kontextu saturace jejich psychosociálních potřeb
Zdeňka Vykoukalová